zondag 23 november 2008

Harrie Voets


Beste Adri,

40 Jaar bij de gemeente Boxtel is een hele tijd. Nog niet zo lang geleden reden om met pensioen te gaan maar nu moet je nog even door. Voor jou lijkt mij dat niet zo’n probleem. Je humeur is nog altijd goed en regelmatig verschijnt er een brede glimlach op je gezicht. Ik heb ook nog geen meetlint gezien waarvan na iedere verstreken dag één centimeter wordt afgeknipt. We hebben 31 jaar samen mogen werken. In de KEET waren de twee financiële afdelingen gehuisvest. Ik denk dat je daar nog mooie herinneringen aan hebt overgehouden. Misschien wel de mooiste. Daarna de oversteek naar het huidige gemeentehuis waar we uiteindelijk op dezelfde afdeling terecht kwamen: de sector Financiën. Ondanks de decentralisatie van de financiële consulenten (waaronder ik dus) en opheffing van de sector Financiën (waarin jij nog zat) zijn we in de nieuwe organisatie altijd blijven samenwerken. Via het controlleroverleg bleven we contact houden.
Ik heb onze samenwerking altijd als erg prettig ervaren. Ik vind het jammer als je het gemeentehuis straks definitief verlaat want weer gaat er een vertrouwd persoon weg. Maar ik gun het je van harte. Nu het moment van het ambtsjubileum. Een mooie mijlpaal. Ik feliciteer je daarbij van harte.

Met groet
Harrie Voets.

Geen opmerkingen: