woensdag 26 november 2008

Anita Wouters

Beste Adri,

Wat is het toch moeilijk om iets te schrijven voor iemand van wie je als collega afscheid neemt.

Als ik terugdenk, dan kennen we elkaar al wel een heel lange tijd, volgens mij ben ik rond 1978 op de boekhouding begonnen waar jij toen ook al werkte. Daar kunnen we nog veel herinneringen aan ophalen.

Omdat ik niet meer in het gemeentehuis werk, hebben we de laatste jaren bijna geen contact meer. Dat is jammer, want als we elkaar tegenkomen hebben we altijd genoeg gesprekstof.

Adri, ik heb altijd genoten van onze gesprekken. Ook omdat we vaak dezelfde mening hadden.Vooral over zaken die gingen over het reilen en zeilen binnen de gemeente.

Kortom ik heb je altijd als een fijne collega ervaren.En die weinige keren dat ik nog op het gemeentehuis kom, zal ik je zeker missen.

Adri bedankt voor alles.
Het allerbeste en tot ziens

Groetjes Anita

Geen opmerkingen: