woensdag 12 november 2008

Frank van Rozendaal

Hoi Adri,

40 jaar in dienst bij de overheid. Een hele tijd. Waar je velen hebt zien komen en zien gaan.
Dat geldt ook voor mij. Juni 1983 ben ik bij de gemeente Boxtel gaan werken en wel op het Bedrijfsbureau. Samen met Theo bestierde je de bedrijven (CAI, Woningbedrijf, Grondbedrijf en gemeentewerken). Dat ging je goed af. Na het wegvallen van Theo werd je afdelingshoofd van de club.

In al die jaren heb ik met veel plezier samengewerkt. Dat kwam natuurlijk omdat we allebei behoorlijk fanatiek waren (en nog steeds zijn). We hadden weinig woorden nodig en gingen ervoor.
In de jaren nadat ik Boxtel verlaten had ben ik je nog regelmatig tegen gekomen. En altijd weer die lach, grijns en dat fanatisme. In die zin ben je in al die jaren niet veel veranderd. Wel werd een en ander meer strategisch benaderd in de loop der jaren.

En ja, natuurlijk was je al vroeg bezig met je pensioen. Dat begon toch wel een beetje vroeg. Maar och, het komt nu natuurlijk goed uit.

Van harte gefeliciteerd met je 40-jarig jubileum. Geniet ervan en op naar het VOT (vroeg op het terras).


Frank van Rozendaal.

En natuurlijk van Fransje, Daan, Sofie en Karlijn


Wil van lokven

Geen opmerkingen: