dinsdag 28 oktober 2008

Wim van Erp

Beste Adri,

Van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Velen onder ons halen het niet. Jij bent nog lang niet “opgebrand”. Ik verwonder mij telkens over de energie die jij ten toon spreidt. Je werkt alsof het voor je zelf is, je handelt alsof het eigen geld betreft. Complimenten.

Toch hoor ik ook geluiden dat er een andere tijd aanbreekt. Je hebt zelf die keus gemaakt, je kunt ook zelf de keus maken. Ik hoop dat je nog iets meer dan een jaar je goede krachten aan de gemeente Boxtel geeft en dat je dan nog heel lang, samen met je vrouw, geniet van je welverdiende (pre) pensioen.

Met jou gaat er veel “op de harde schijf” verloren voor Boxtel. Gebruik volgend jaar om de gegevens van Boxtel neer te leggen en hier te laten. Nogmaals : hartelijk dank voor het vele en secure werk, maar vooral voor de werkinstelling, wat je voor ons gedaan hebt. Ik wens je een heel mooie jubileumdag toe.

Vr. gr.Wim van Erp

Geen opmerkingen: