donderdag 30 oktober 2008

Gerard Smits

Beste Adri, achter om kijken lijkt gemakkelijk, maar je moet je hersens toch echt pijnigen om vast te stellen hoe ik jou in juni 1971, het jaar waarin ik bij de gemeente Boxtel begon, ontmoette.

Natuurlijk was je jong, knap en vol met ambities, maar even gemakkelijk is het natuurlijk niet altijd gegaan.

Je begon meen ik op de Algemene Boekhouding (van de bedrijven) onder leiding van Willy Peijnenburg, later opgevolgd door Louis Scheutjens en onder meer Clement, Nico van de Wiel en An de Koning als collega's. (heb ik het goed??) Je hebt je kranig geweerd, de ontwikkelingen op de voet gevolgd en omdat je iemand zonder poespas was en goed met mensen kon omgaan volgde logischer wijze, na het tragische overlijden van Theo Franssen, een benoeming tot hoofd van het Bedrijfsbureau??

Adri, ik wens je nog enkele goede jaren, samen met je collega's in het Boxtelse gemeentehuis, maar daarna nog meerdere in goede gezondheid met je vrouw en kinderen in Best. Zijn jullie trouwens al oma en opa? Ik hoor het nog wel, in elk geval een fijne dag toegewenst.

Groetjes,
Gerard

Geen opmerkingen: