woensdag 29 oktober 2008

Joke Philips

Adri en Carla,

Mijn hartelijke gelukwensen met je 40 jarig jubileum Adri.
Ik ken je reeds van jaren geleden toen ik ook nog werkzaam
was bij de Gemeente en de afdeling waar je zat toen nog de
afdeling Boekhouding werd genoemd. Had ook wel eens
voor jullie het e.e.a. moeten doen als jullie omhoog zaten
met het werk en was wijlen Theo Fransen nog jullie chef.

Ik heb goede herinneringen aan die korte uurtjes dat ik bij
jullie heb mogen werken.
Kort geleden heb ik jou en Carla nog mogen ontmoeten en was
de hernieuwde kennismaking voor mij iets prettigs wat me bij
is gebleven.

Ik hoop jullie in de toekomst nog eens bij me
thuis te mogen ontvangen en wens je tenslotte nog vele goede
werk jaren en natuurlijk een fijne en onvergetelijke dag toe.


Veel liefs en een dikke kus voor jullie beiden: Joke

Geen opmerkingen: