dinsdag 2 december 2008

Tonnie van der Velden

Beste Adri,


40 jaar gemeentedienst!!!
Waar is de tijd gebleven zul je zeggen.
Sinds 1 januari 1996 ben ik je collega.
Ook al weer bijna 13 jaar.
Niet te geloven hoe snel dat gaat.
In Liempde was ik kassier en wat al niet meer in zo’n kleine gemeenschap.
Ik had dus je naaste collega op het administratiekantoor kunnen zijn.
Maar 13 jaar geleden was daar geen plaats voor mij.
Jullie hadden net een reorganisatie achter de rug.
Ik ben toch goed terecht gekomen. Ook zo’n blijver. Net als jij.
Als je het net zo goed naar de zin hebt als ik dan is dat niet moeilijk.
Ik zie jou vaak relaxed lachend, het zal jou ook goed af gaan, daar met Veel Vrouwen in de buurt.
Trouwens je kan met de letter “V” veel woorden bedenken.
Ga er maar eens voor zitten.

Ik wens jou, je vrouw en familie een heel fijne dag toe en ik zal er zijn om je persoonlijk te feliciteren.


Groetjes,

Tonnie



Handige tip:

Financiƫle experts manen gemeenten voorzichtig te begroten.
Zij denken dat er in 2009 minder geld uit het gemeentefonds komt dan nu wordt gedacht.

Geen opmerkingen: